Wednesday, November 02, 2005

 

原來...唔點洗錢..都可以happy

今次拍拖...其中一個好深o既感受...就係原來拍拖, 都可以唔點洗錢而開心....
實不相瞞, 呢一個都係我鍾意同佢o係埋一齊o既原因....

曾經試過.....去街要行Pacific Place, 食野多數食buffet...丫..原來行o下廟街, 食o下大排檔..9唔9 有節日先食o下buffet, 都可以咁 happy~但其實, 咁又係咪叫寒酸? 又未必....有諗過可能係女朋友冇咩見過世面, 唔知咩叫好..所以冇諗過.....不過相處落先知, 事實又唔係咁......明牌子, 高級野...佢全部都有多少認識....但識佢成年, 真係冇聽過佢恨...........歸根究底...我覺得係出身問題....佢同我一樣, 屋企真係唔多錢, 雖然知道咩叫好, 咩係享受, 但又唔係好恨.....因為自己知自己事.....當然, 如果他日我地呢d人有錢, 亦都會去嘆好野啦.....不過而家未係時候, 亦唔會去追....

有人話過, 2個人一齊, 要門當戶對....係! 其實真係.....一個好aggressive, 死都想做上等人o既人....一個順其自然, 做到幾多做幾多o既人....係其係搞唔埋..............同樣, 一個冇咩家境o既人, 同一個有多少家底o既人...亦唔得~ 因為大家o既value根本唔同......

好多人話, 我同呢個女友一齊, 唔係源於我o既愛...我遲早會頂唔順~ well~ 到而家我都唔係咁睇, 化了, 之前幾個女朋友, 有黑底o既, 有成績差, 做人差o既, 有好叻o既....樣樣我都睇過, 俾女友迫讀書...我試過......聽住女友話陪姊妹去俾人"試鐘"..我亦嘗過..............

好多人話...唔好咁快化啦.....well, 對唔住, 我真係累了, 而家呢個, 肯就我, 我刨馬佢識行開, 行行o下pacific place 會同我講都冇咩睇不如行廟街, 多d特色o既睇, 我問佢食咩好............佢反問我食車仔麵會唔會唔開心.....呢個亦係點解我個個月都肯養起佢o既原因~更重要o既係.....我雖然唔係勁愛佢, 但我肯定唔係唔鍾意佢....算啦....一世人...係要搵過同到你過o既人....而唔係一個你勁愛o既人....愛.....可以慢慢起來....但相處..係每一日都在發生o既事......你點可以唔以相處行先呢???~~~

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?