Sunday, October 30, 2005

 

唔好俾女人知咁多野

因為女友無收入, 所以我每個月都會做多少佢. 前幾日, 我又再做呢個動作.
因為呢排馬仔波仔生勝, 所以我俾平時俾多左少少佢....之後佢唔多肯要, 佢話之前d仲未洗晒, 又話要都唔駛咁多....咁我諗住令佢放心, 咪同佢講我呢排贏左錢, 鬆動d囉.........
點知, 佢唔安樂左成晚...查問之下, 發覺原來係因為...佢怕我為左有多d錢俾佢而去賭大左, 所以唔太安樂~ 我都唔知好嬲定好笑, 只好講句佢太唔清楚我點樣賭法了....我呢d professional 又點會為左少少而影響到我點投注丫.................

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?