Tuesday, October 25, 2005

 

有女朋友 = 冇朋友?

好多人見到呢個topic, 梗係會話 "唉, 呢一pair又係咁"...其實在我來講, 真係有段古...
在我的case中, 點解會咁架呢? 我好清楚...well, 主因係因為如果我搵朋友出街, 我女友就都會搵佢o既朋友出街, 而佢d朋友, 玩親都係通宵達旦, 但係我就只會同朋友食o下飯, 結果...因為我唔鍾意我女友同佢d fd去到通宵達旦, 所以, 我都冇計, 唯有唔出街, 等佢都冇藉口出囉~

不過, 又咁講, 如果我搵 fd 出的時段, 係佢唔得閒o既時段, 咁又唔同, 咁即係咩時段呢? um...即係佢o既返學時間/ 星期6,日的傾 project 時間.

至於傾電話? 唔知點解, 通常d 人o既傾電話時段, 都係半夜三更~ 而夜晚我唔係同女友傾緊, 就係訓左...所以~~而....剩返...就只有ICQ 同 msn,

但我d fd 又冇我咁得閒online wow~~SO........................冇同d fd contact 好耐了.........

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?