Friday, October 21, 2005

 

股票

好多人呢排都問我, 建行買唔買得過呀?? 領匯又得唔得呀? 咁之類o既問題...well~ 老實, 買就一定買得過, 但係我唔會買...

我中二開始識買股票, 當時005 都只係做緊 92個幾, 仲要係未拆3之前...到左4,5 年前, 正式囉錢出來玩, 咁耐...結論只有一個....就係...股票....並唔係一件投資工具...

呢幾年來, 賺又賺過, 1,2個月內輸晒皮幾野又試過....你話我對股市死心又得...咩都得...
老實, 我o既經驗話俾我知...買股票只係可以從2個途徑贏錢.....
1. 價位升,
2. 當定期.

價位升真係可以幫到我 earn money??? NO! 因為本少, 升一,兩個價位, 手續費都去左啦, 你要升得多, 又有幾多股票可以升得多丫...... 除非買輪...不過......隻輪升 20% 又點....(20%已經好難升到), 買5,6千咪得果一千蚊到純利, 嘩~咁多本, 仲要買輪, 先得果一千蚊....我不如立心囉2,3千蚊來賭波好過....

唉, 咩都化了, 死心啦~ 我已經唔再寄望短炒有咩錢贏...買優質股當定期去收算了....

所以買股票對我來講, 再唔係咩投資....係一個會升的定期, 切記! 呢個定期一定就定起碼3年. 亦都所以, 在未有多餘錢做定期之前, 我都唔買了....

一句: 唔好心軟, 唔好短炒, 要贏快錢, 不如賭馬賭波!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?